Howth is beautiful :) - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Romie Leenen - WaarBenJij.nu Howth is beautiful :) - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Romie Leenen - WaarBenJij.nu

Howth is beautiful :)

Door: RomieinDublin

Blijf op de hoogte en volg Romie

12 September 2011 | Ierland, Dublin

Week 3 van mijn stage is alweer begonnen, de tijd vliegt! Cliché, maar waar...
Afgelopen weekend ben ik naar Howth geweest, een kustplaatsje dat bij Dublin hoort, maar waar je je in een totaal andere wereld waant (zie foto's). Daar kwam ook nog eens bij dat het erg mooi weer was; hele dag zon, lekker warm, geen wolkje aan de lucht haha :)
Met de trein is het slechts 15 min.naar Howth vanaf station Harmonstown (dichtsbijzijnde station voor mij).
Maar goed, na het weekend moet er natuurlijk weer gewerkt worden en vandaag was een rustige dag op m'n stage, meeste wat ik heb gedaan was wat opzoekwerk op de computer/internet.
Het waait overigens ontzettend hard vandaag.. eigenlijk vannacht al! Ik werd bijna omvergeblazen toen ik vanmorgen van de bus naar m'n werk liep! Iedereen denkt het nog een soort overblijfsel is van orkaan Irene..
Ik hou jullie op de hoogte :)
Groetjes,
Romie.

  • 12 September 2011 - 19:31

    Anica:

    Hey Romie,

    leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Aangezien ik nu verlof heb, heb ik heeeeel veel tijd om alles te lezen wat je schrijft, dus hou je maar niet in :)

    Veel plezier nog.
    Groetjes Anica

  • 13 September 2011 - 07:15

    Hallo Romie,:

    Wat een verrassing dat ik jouw verblijf in Dublin via je reisverslag mag volgen, erg leuk. Fijn dat je een kamer en stageplek gevonden hebt. Aan de foto's te zien woon je nu in een mooie omgeving.
    Ik wens je een fijne, succesvolle stagetijd en verheug me al op je volgende reisverslag.

    Groetjes,
    Marjo

  • 13 September 2011 - 07:29

    Nicole Leenen:

    Hei Romie,
    leuk een berichtje van jou te krijgen en te horen dat alles goed met je is.
    Ik vond mijn buitenlandse stage ook altijd prachtig dus geniet er maar van want voor je het weet is de tijd alweer om!!
    Ik ga nog even je foto's bekijken en zal je regelmatig volgen...
    De groetjes ook van de Wim, dwayne en Kaylie.

  • 13 September 2011 - 09:04

    Anniek:

    Hi Romie,
    de foto's zien er prachtig uit. Leuk dat je ook leuke uitstapjes maakt.
    veel plezier daar nog.
    anniek

  • 13 September 2011 - 09:05

    Meggy:

    Hallo Romie,
    Zo te zien en te lezen bevalt het goed daar in het mooie Dublin.
    We zullen je zeker blijven volgen.
    Geniet er maar volop van!

    gr. vanuit Heerlen.

  • 13 September 2011 - 10:05

    Annie:

    Hoi Romie,
    Leuke foto's, Ik had nog nooit van Howth gehoord, maar lijkt me echt zo'n oud nostalgisch plaatsje ziet er schattig uit.
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. we blijven je volgen.
    Liefs van Annie en Piet

  • 13 September 2011 - 12:54

    Annelies:

    Hoi Romie,

    Wat leuk dat we alle reisverslagen kunnen volgen en dat alles goed met je is.
    We wensen je veel succes en een fijne stage.
    Veel plezier in Dublin!

    Funs en Annelies

  • 13 September 2011 - 12:56

    Noonk Peter:

    Hi Romie,

    Goed om te horen dat alle bon is.
    Ik zal je verslag blijven volgen.
    Ik zei al, dat Dublin niet alleen een fijne stad is om te studeren, maar ook om te wonen.
    Op street view heb ik het adres opgespoord. Mooie straat.

    Trouwens, dat jou toegekende Franse accent komt zeker en vast door je studie in Maastricht.


  • 13 September 2011 - 17:07

    Charis:

    Leuk te horen dat je 't goed hebt:). Howth, daar ben ik ook al geweest! echt mooi! x

  • 13 September 2011 - 19:22

    Romie Leenen:

    Heey allemaal,
    bedankt voor jullie reacties!! Ik zal, zoals beloofd, regelmatig een verslag plaatsen en ik probreer ook nog wat meer foto's te maken.
    Groetjes,
    Romie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage in Dublin

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2012

Slàn go fóill Eire / Goodbye Ireland

16 Januari 2012

My little black donkey..

04 December 2011

Hollywood: Irish style

15 November 2011

Galway Girl

07 November 2011

Zondag
Romie

Actief sinds 05 Juli 2011
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 30369

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 25 Augustus 2012

Au Pair Nottingham

22 Augustus 2011 - 26 Januari 2012

Stage in Dublin

30 Oktober 2016 - 30 November -0001

Wonen en werken in Dublin

Landen bezocht: