It's raining men... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Romie Leenen - WaarBenJij.nu It's raining men... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Romie Leenen - WaarBenJij.nu

It's raining men...

Door: RomieinDublin

Blijf op de hoogte en volg Romie

07 September 2011 | Ierland, Dublin

Buitje hier, stortregenbui daar... Het hoort er allemaal bij in dit land. Als ik één ding geleerd heb in de korte periode dat ik nu hier ben is: Always bring your 'brelly' (=paraplu). Voor je het weet trekken er donkere wolken over Dublin en moet je uitkijken dat je niet pontificaal met je witte schoenen in een plas stapt (niet dat mij dat is overkomen, helemaal niet...ahum).

Op m'n stage heb ik nu gelukkig wat meer te doen dan in de eerste week. Ik kan onder andere een beetje googlen naar mogelijke toekomstige contacten in verweggistan (lees Kazakhstan). Gelukkig is mijn Russisch uitmuntend en kan ik direct de contactgevens van iedere organisatie vertalen naar het Engels. Tot zover m'n sarcasme haha ;)

Anyway, alweer een dag voorbij, de tijd vliegt. Groetjes en tot snel!
Romie.

  • 08 September 2011 - 08:36

    Anniek:

    haha,
    Mijn god Romie. Ik dacht dat t hier veel regende, veel sterkte ermee. IK hoop dat je snel leuke dingen mag doen op t werk. Leuk om te horen dat t goed met je gaat.

    x anniek

  • 09 September 2011 - 07:58

    Yvon:

    Heey Romie,
    Hopelijk volgende week wat meer passende opdrachten voor jou, maar in ieder geval fijn dat je je niet hoeft te vervelen.
    Veel plezier nog!
    Liefs Yvon


  • 09 September 2011 - 08:44

    Romie:

    Hee,
    Ik vind het inderdaad fijn dat ik wat meer te doen heb. Het lijkt erop dat ik volgende week wat meer leuke dingen mag doen, zoals meegaan met tours.
    Ik mag nu wel verschillende dingen doen, dus dat is op zich ook al goed. Ik hoef niet iedere dag hetzelfde te doen.
    Groetjes,
    Romie.

  • 12 September 2011 - 15:14

    Olga:

    Wauw, Dublin is echt een mooie stad! Inderdaad idyllisch, zoals je zelf ook al zei, en heel authentiek. Maar ik zie de donkere regenwolken inderdaad ook op een aantal foto's voorbij komen...
    Een fijne werkweek gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage in Dublin

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2012

Slàn go fóill Eire / Goodbye Ireland

16 Januari 2012

My little black donkey..

04 December 2011

Hollywood: Irish style

15 November 2011

Galway Girl

07 November 2011

Zondag
Romie

Actief sinds 05 Juli 2011
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 30393

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 25 Augustus 2012

Au Pair Nottingham

22 Augustus 2011 - 26 Januari 2012

Stage in Dublin

30 Oktober 2016 - 30 November -0001

Wonen en werken in Dublin

Landen bezocht: